måndag 25 januari 2010

Framme

Då har vi landat i Lalaland. Solen skiner...har dock inte hunnit känna om det är varmt än, men ryktet går om att det va shortsväder igår. :)

Ska kolla in en par lägenheter ikväll, hoppas vi hittar nåt bra. Detta hostellet är inte heeelt trevligt...lobbyn är okej å här är en del svenskar som är jättetrevliga. Men rummen är under all kritik. Heltäckningsmattor, hårda sängar med galonlakan å gemensamma toaletter. Härligt!

Nu blir det en sväng på stan å göra av med lite pengar. Måste ha en ny mobil, för min funkar inte här av nån underlig anledning. Å skor måste jag ha! Stackars mig... :)

Idag är det fressten exakt 150 dagar tills jag kommer hem igen...en liten parantes bara!

1 kommentar:

  1. Heja 150 heja 150. Snart är de färre. Jag är så avundsjuk och jag saknar dig! Puss A

    SvaraRadera