fredag 22 januari 2010

Packning




Så här ser alltså en packning för fem månader ut. Detta är bara kläderna dock...inga smycken, inget smink, inga skor, inga hygiengrejer, inget övrigt alls. 23 kilo my ass! (Haha! :))
Hur fasen ska det gå till?

Idag bär det av till Malmö för inhandlande av nån smidigt handbagage-väska och för att äta middag med Kim. Glassdrinkar å massa god mat på TGI. Kanske en å annan tår osså... Innan dess måste jag dessutom säga hej då till finaste Bella. Usch, det kommer bli en jobbig dag. :(

Lilla Filip bestämde sig iaf igår för att titta ut! Fantastiskt! :D Hoppas allt går som det ska så jag får se godingen innan jag åker.


Annica - KOM HEM!



T minus two days

2 kommentarer:

  1. Hoppas att det går fort, kommer ju sakna dig. /?

    SvaraRadera
  2. JAG KOM HEM! Men nu saknar jag dig! Usch! Annica

    SvaraRadera