torsdag 4 februari 2010

Äntligen skor! Och Brennans

Idag har jag äntligen fått handlat mig skor! Heja! :)
Ett par gympadojs och ett par typ ballerina. Köpte även en hatt, en ring å lite strumpor. Så glad!

Jag, Jossa och Malin var även inom 99 cent Store på vägen och shoppade loss. Allt från toapapper å chips till burkmat och platsglas. Dom har verkligen allt. :)

Mina påsar! Värdelösa påsar i det här landet dock.

Alldeles strax kommer Jossas gamla klasskamrat hit och ett par av hans vänner. Så det blir väl lite förfest å sen ska vi till ett ställe som heter Brennans. Det är inte så mycket party som det är kvarterskrog. Ska blir väldans trevligt! :)

Puss på er!

9 kommentarer:

  1. Äntilgen Malin fick du shoppa och SKOR.....vad förvånad jag blir:)Jag börjar bli avis jag oxå. Ha kul. Puss

    SvaraRadera
  2. VISA MIG SKORNA! =)

    SvaraRadera
  3. "Du anonym, kan det vara så att din namn börjar på L? Yes/No? Tacksam för svar."

    Varför tar du bort dessa inläggen?

    SvaraRadera
  4. För att jag vet inte vem du är eller vad du menar. Tycker inläggen känns onödiga...det är allt. Om du säger vem du är så kanske du kan få va kvar. :)

    SvaraRadera
  5. Bilder på dina fina inköp hade varit kul! Visa visa visa!!!

    SvaraRadera
  6. Moget att undra över någon som är anonym och vara anonym själv... eller?

    SvaraRadera
  7. Hahaha... show us the shoooooooes! Vad äter ni för mat om dagarna?

    SvaraRadera
  8. Okej mitt namn börjar på N. Börjar hans namn på L?

    SvaraRadera
  9. Mitt namn: Ni........

    Hans: Li.....? Come oooon wuss!

    SvaraRadera