måndag 1 februari 2010

Tattuering å svimmning...vilken dag!

Det har varit en lite underlig dag idag...väldigt seg men ändå händelserik.

Det bidde inget poolhäng iaf...It's always mulet in California. Så vi drog ner på Venice igen... Jättemysigt att gå omkring bland alla människor och weirdos. Männen med tangasen va kvar, Heja! Dock hade den guldbeprydde mannen bytats ut av den ärligaste lodis jag nånsin stött på...han gick å sjöng om att han va alkoholist som ville ha pengar. En stor skylt hade han osså, för att förtydliga ytterligare! Man ska ju va ärlig, det har min mamma alltid sagt. :)

Promenixar längs Venice Beach



Å varför är Emelie så glad...?


För att hon skulle tattuera siiig! Heja! :)


Så är fin blev den!


Snacka om spontantattuering asså! Vi gick bara förbi å skulle kolla läget, skaffa lite inspiration. Men nädå, här händer det grejer!
Det har snackats en massa, men en krona i nacken har det aldrig vatt tal om. :) Men riktigt snyggt blev det. Man blir ju så sugen själv men vad? Var? Varför? Frågorna är många... :)

Precis när Emelie är färdig och ska få sina skötselråd...ni tror inte att jag svimmar!? Verkligen på riktigt! Det va det sjukaste jag har vatt med om. Kände bara hur jag mådde jättedåligt, sen började allt snurra, va tvungen att hålla fast mig i bänken. Va helt övertygad om att jag skulle spy... Sen svartnar det för ögonen och jag singlar ner på golvet. Eller på Jossa snarare, som står där med väska, kamera å vattenflaska...å plötslig en Malin i famnen! Tur det, betonggolv kan inte va så trevligt att landa på.

Sen vaknar jag upp, liggandes på golvet å alla står runt mig. Tattueringskillen springer å hämtar nåt kallt som han la på min panna och i nacken. Sen sa han till sin polare att springa å köpa en cola till mig. Han har vatt med förr! Fantastiskt!

Efter en stund, när det hade slutat flimmra för ögonen, så fick jag sätta mig på en stol å dricka upp min cola. Likblek, tydligen, vad vet jag. Sen har det känts bra hela dan...men det va verkligen det absolut obehagligaste jag vatt med om! Usch, alltså...inte alls kul.

Vet inte varför det hände heller...säkert en blandning av dålig mat, för lite vatten, sol och lite annat skit. Nu är allt som vanligt igen! :)

Jag å Jossa samlade krafter igen på Island Burger, heta som få.


Sen spenderades kvällen i lägenhet S213. Blev ingen fest, tyvärr...men det va nästan väntat. Killarna i det här landet är väldigt mycket snack, extremt lite verkstad!

Får se om det blir party imorrn istället, förhoppninsgvis blir det sol iaf.

<3

5 kommentarer:

  1. Lilla hjärtat! Tur att Jossa finns då!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag hittade din blogg genom google. Jag ar intresserad av att vara i USA, och undrar hur det kom sig att du borjade studera dar, var du bor, och hur det gar till nar man, som svensk, skall borja pa ett amerikanskt college? Soker man in med sina betyg? Vad kostar det? Ar det latt att fa visum? Tack for svar! // C, eiffel@live.se.

    SvaraRadera
  3. Men hjärtat...vad hände? Mamma säger oxå att man måste dricka:)Puss

    SvaraRadera
  4. Nämen gud, vad läskigt! Skönt att du är på fötter igen, hehe..

    Ser ni inga kändisar? puss

    SvaraRadera
  5. Då är killarna med andra ord precis som i Sverige då... ;)

    SvaraRadera