torsdag 25 februari 2010

Liiite för mycket sol kanske... :)

Idag har jag inte gjort ett skit, bara legat i solen hela dan. Som sagt, jag va ju tvungen att utnyttja. :)
Ser dock ut som en liten gris nu, helt rosa. Och lagom varm.

Min utsikt hela den...börjar ni känna igen er? :)


Sjukt najs!

Emelie hade en hård lektion i skolan, de fick lära sig att man ska häfta papper på vääänster sida, inte höger. :) Efter det var hon tvungen att vila upp hjärnan bredvid mig.

Jag skulle ju va duktig och i alla fall smörja in mig där jag har fått blåsor innan...såhär tjusigt blev resultatet.

Lite lagom sporadiskt röd. Tur att det är långärmatväder hemma! :)

Nu ikväll så ska vi snart ner och besöka jacuzzin, som dom äntligen har fått värme i igen. Frågan är bara om jag ens kan gå ner i den, mina ben bränner! Vill man fin får man lida pin, I suppose.

Jennie Hammar hade lagt upp denna länken på sin blogg och eftersom jag gärna vill förlänga era liv med ett skratt så delar jag med mig här. Enjoy! :)
http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE

Den här är bara typ 30 sekunder lång, inte som den förra, så den här kanske ni faktiskt pallar se. :P


31 down, 4 to go!

3 kommentarer: