måndag 8 februari 2010

Då blev det fest igen...

...på pizza, blåbärsmartini och Cold Stone. My kind of party! :)


Jag inledde min dag med att strosa runt med min iPod nere vid piren på Venice. Helt okej, helt okej... Sjuka vågor, surfarna gillade nog läget!




Sen gällde det bara att utnyttja den fantastiska dagen så det blev poolen tillsammans med de andra töserna. Snälla, låt värmen stanna!


Strax efter 15.00 gick vi upp till rummen, jag å Jossa fastnade vid varsen dator med E! på i bakgrunden. Standard här hemma nu. :)


Sen bestämde vi oss för att gå ut å äta, det va ju faktiskt ett tag sen. Så vi begav oss ner till Venice igen och kollade runt innan vi bestämde oss för The Terrace. Det blev en pizza för mig å en quesadillas för Jossa. Gud så god mat! Det måste vi köra fler gånger.



När de andra tjejerna anlände så blev det pizza för Emelie å quesadillas för Malin. Bra val! :)


Jag å Jossa toppade maten med varsen Drink of the Day - Blåbärsmartini! God men stark...som med allt annat i det här landet. Oj, vad dom inte kan blanda drinkar.


På vägen hem så gick vi inom Cold Stone, svårt att låta bli. Blev samma som förra gången för mig...maj gad så gott!


Sååå många saker att välja mellan!


Så nu är vi tillbaka i lägenheten, sjuuukt mätta, och jag ska va duktig och diska bort det sista. Men nädå, då tycker vasken det är festligt att börja spruta ut en massa vatten underifrån. Äckligt jävla guacamolevatten! Måste ha kommit från vår food dispenser. Sååå nasty!




Men det va ju bara att gilla läget och torka upp. Får ta tag i det imorrn... :(


Hoppas ni har sovit gott, snart är det min tur!

4 kommentarer:

  1. Det var inte kul att med extra jobb så sent på kvällen och inte geggit vatten heller:) Hoppas du fick koll på det.

    Love i massor. Puss

    SvaraRadera
  2. Tur man inte blir så sugen på onyttigheter av din blogg Malin!! :D Kul att läsa. Vad ska du plugga?
    Tjohej

    SvaraRadera
  3. Har äntligen fått tillåtelse att sitta vid datorn en stund. Helt sinnessjukt, första gången på 19 dagar! Gråter en liten skvätt, saknar ju dig. Puss

    SvaraRadera
  4. Malin: jag ska plugga typ samma som vi gjorde, lite introduktion till mf å sånt. :)

    Sara: Har du inte haft tillåtelse?! För vem?! Jag saknar ju dig osså, å vill höra hur det går å vad som händer! Inte så snällt... :( Fick du mitt mail? Puss!

    SvaraRadera