onsdag 10 februari 2010

Sooool! Äntligen! :)

Igår regnade det alltså heeeela dan! Eller förlåt, så fort vi kom in nånstans så va det lite uppehåll. Ända till vi skulle vänta på bussen igen, då öppnade himlen sig. Så himla inte trevligt alls! Den här stan är inte ens lite gjord för regn, trafiken fungerar inte, alla gömmer sig inomhus och vattnet har ingenstans att ta vägen så det fullkommligt flödar över på gatorna. Heja...


Den här bilden är väldigt beskrivande för hela vår gårdag...


Vi tittade iaf på ett gäng lägenheter och har nu bestämt oss för en jättefin å stor som ligger sjukt bra. På 7th Street, bara en liten bit från shoppingstråket på 3rd, ca en kvarts promenad ner till stranden och dessutom går bussen till skolan utanför. Den som är gratis. :)


Onsdagen inleddes med en timme på gymmet, får ju passa på nu medans man har ett tillgängligt. :)

Sen har solen lyst hela dan så det har blivitt poolhäng för hela slanten. Å det ser lovande ut för en vecka framöver också - underbart!

Nu på kvällen så kände jag å Jossa att vi förtjänade lite ompyssling så vi gav oss ner till Magic Nail och fick pedikyr med spatillägg. Behöver jag ens säga att det va grymt skönt? :)





Precis innan vi gick ner så kom Jaime och fixade äntligen vår vask, som det fortfarande har vatt stopp i. Oj, så gott det har luktat här i två dar nu! Mmm... Vi har dessutom inte kunnat diska, så efter vår pedikyr va vi lagom sugna på att gå hit och ta tag i det. Hungriga va vi osså så det slutade helt enkelt med att vi gick och satte oss på Trattoria. Kycklingravioli för mig, igen. Jag är så festlig! :)
Gott va det iaf. Å grymma vitlöksbröd har dom. Som fylls på hela kvällen, helt gratis...najs!


Å ja...gissa var vi hamnade sen?! Just det - Cold Stone.


Det är fett dåligt att det ligger så nära! Det är ju mitt himmelrike... Det fick iaf bli jordgubbsglass idag men jag är ännu inte redo att byta ut Oreosen eller cookie doughn. Mums!


Nu håller vi alla tummarna för att det blir sol här imorrn igen, eller hur? :)


<3

4 kommentarer:

  1. Mumma...det här med glassen så nära är kanon för dig Malin som är en glassoman;) Kul att ni hittat lägenhet.

    Love i massor

    SvaraRadera
  2. Det är den käre sonen som sätter stopp för allt vad ett normalt liv heter =) Nåt mail har jag inte fått. Är det på fb så funkar det ju som vanligt inte speciellt bra...
    Puss

    SvaraRadera
  3. Men shit sånna tjockisar ni kommer att vara när ni kommer hem. Kärlek

    SvaraRadera
  4. Åååh, den käre sonen! Jag vill ju osså va med!
    Ja, jag skickade det på Fejjan, men jag skickar det vanligt istället.

    Å ja, vi kommer va överfeta! Hoppas ni gillar mig ändå! ;)

    Puuuuss!

    SvaraRadera