onsdag 17 februari 2010

Vegas och skolan

Nu har det gått lååång tid sen jag skrev. Sorry...jag vet ju hur gärna ni alla vill hänga med! ;)

Kom hem från Vegas i söndags, såååå rolig helg! Jag har lagt upp en massa bilder och skrivit om det på Facebook. Jag vet att ni alla har det, förutom pappa. Du får smunka lite på Robins. Hoppas det räcker för er, just nu pallar jag inte...

Måndagen va en röd dag här, vi firade den fantastiska helgen Presidents Day. Yey...
Vi behövde nog det dock efter Vegas innan skolan. :P

Så i tisdags började alltså skolan. Jag inledde dagen med att crasha en commmunicationskurs som heter Communication of Mass Media, eller nåt. Gick bra, ytterligare 3 units till min samling!

Sen va det härliga två timmar i solen innan nästa klass - Principles of Marketing.

Båda kurserna verkar va helt okej men båda handlar bara om sånt som jag redan kan. Jag lärde mig faktiskt nånting på min två Academedia-år, tro det eller ej. Det är if sjukt tradet, får se hur jag gör med det...

Efter den va det ytterligare ett par trevliga timmar i solen. Det tycker man nu iaf, frågan är hur roligt det är efter några veckor? Men, men...det är då det, inget att bry sig om nu.

Sen English Fundamentals. Där är det meningen att jag ska utveckla min engelska och lära mig att skriva uppsatser. Problemet är dock att när jag gjorde testet, för att se vilken grupp man tillhör, så kom jag ett par steg över den här. Å inte för att va sån, men det märktes lite. :) Skrev dock en liten uppsats, får väl se vad han säger imorrn när jag ska tillbaka. Den kanske är perfa, jag bara höjer mig själv till skyarna lite... :)
Det va ju iaf allt som fanns när jag skulle enrolla. Försökte crasha rätt kurs idag, men den va full.

Försökte även crasha Introduction to Business, tillsammans med typ 40 andra. Får svar nästa vecka hur det går...mina sista units kanske?

Nu har jag precis kollat på hockeyn (Heja Sverige!) och vi tvättar lite.

Det va veeerkligen på tiden!


Idag va det även dags att öppna det här fina paketet...kunde inte hålla fingrarna borta länge! :)

Underbart innehåll! Godis här är fasen inget att hänga i granen asså. Grymt! Tur du känner mig, Kim. TACK! Ballerina är verkligen underskattat. :)
Sjukt störigt att den ställer sig upp...hoppas ni kan leva med detta.


Kanske även en sväng till gymmet hinns med ikväll. Såhär tjusiga va vi när vi kom därifrån igår.

Imorrn - skola igen. Heeela dan!

Ser ut som att det blir lite grillning på fredag också, fett najs! :)

Haj, haj! <3

5 kommentarer:

  1. Min älskade snäcka!
    Tråkigt att det inte går vägen med skolan. Tur att du har Kim som gör så fina paket till dig.
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Hallo hjärtat!!

    Roligt och se vad lådan innehöll som ställde till det på Kastrup:)och det passade dig perfekt ser jag.
    Ha kul och lycka till med ditt kursjagande

    Love och massor av kramar

    SvaraRadera
  3. Ååh så gott med godis, man kanske skulle köpa sig en gottepåse ;)
    Tänker på dig hela tiden. Massa pussar och kramar

    SvaraRadera
  4. det brukar alltid hoppa av massor av människor i början av terminer så det kanske lossnar upp lite plaster sen. det skall nog gå bra skall du se

    SvaraRadera