söndag 28 februari 2010

Bye, bye LA... :(

Sista inlägget från andra sidan Atlanten dårå...

Har precis kommit hem från S213. Kollade på en dålig film, snackade lite skit och sa hej då. Ska ju upp 03.30 så det är väl dags att sova snart. Ville bara dela med mig en sista gång.

Igår hade vi en fantastisk kväll!
Den inleddes med drinkar hos Emelie och Malin för att sen fortsätta med middag på Cheesecake Factory - I love! Mätta och belåtna begav vi oss sen tillbaka till tjejerna där vi tog ett par drinkar till innan taxi beställdes och vi åkte till ett ställe i Santa Monica som hette Zanzibar. Riktigt bra ställe, blandande människor och grym dansmusik. Vi shakade vad våra mommas gave us hela kvällen. :)

Förfest och drinkblandning.

Cheesecake Factory.

Mellanfest?

Som vi ägde dansgolvet!


En liten bildkavalkad, nån?
Hot and steamy? Nja...men vi försöker iaf. :)

Den här bjuder vi på, eller hur Jossa? :)

Obligatoriska blåsbilden.

Vi KAN faktiskt va fina också.

Sen tyckte Jossa uppenbarligen att jag förtjänade en smäll. Hon slog verkligen på riktigt! Tur jag är så hårdhudad. :)

Varför är inte Malin med på nån bild? Hon va upptagen med annat... :P

Sen kom hon och joinade!

Tjejerna skulle visa hur ledsna de är över att jag ska åka. Vet inte riktigt hur jag ska tolka Malins min...


När vi kände oss färdiga där så begav vi oss ytterligare en gång till S213 där efterrätten (nattamaten?) väntade. Vi hade köpt varsin cheesecake men bestämt oss för att spara dom. Oj, så rätt vi gjorde i det. Smarrig avslutning på en riktigt bra kväll!

Gaaaaah!

Det blev Oreos för mig...va bara tvungen. :)

Emelie visste inte riktigt var hon skulle göra av sin grädde...här har vi två alternativa ställen. :)



Kommer verkligen att sakna er, tjejer! Men vi ses i sommar - drink all day, play all night?! :)


Idag har jag mest flängt runder. Först frukost vid poolen (underbart!) sen upp göra sig i ordning, iväg till Tiftanys, fick nytt halsband (YEY! :) ), inom VS, iväg till 3rd - VS, F21, HM - sen en tripp till Main för att sen åka hem.

Det här kommer jag verkligen att sakna...

Titta vem som va tillbaka imorse! Växt till sig har hon också. Sjukligt söt!

Dagens sorgliga sista måltid. Jaja, jag vet - på sniskan.


Nu ska jag försöka packa ner det sista i mina redan sprängfyllda väskor. Hur ska detta gå?
Sen sova ett par timmar innan klockan då ringer tiiiiidigt. Flyget går från LA 07.00, mellanlandning i NY för att sen ta mig till Köpenhamn till klockan 07.30 tisdag morgon. Härligt det här.

Hoppas ni har det underbart i alla fall! Snart ses vi verkligen, mina hjärtan. <3 :)

Puss!

5 kommentarer:

  1. Håller med ÄNLIGEN :)Lite avis på din solbränna!

    Ses snart. Love PUSS

    SvaraRadera
  2. OCH DU KOMMER VERKLIGEN ATT VARA SAKNAD HÄR!!!!!

    Jag har ju precis vaknat och bara tanken på att du har åkt gör mig lite ledsen i ögat. Den närmsta tiden kommer det att kännas riktigt tomt.

    Hoppas resan hem gick bra....och som sagt i sommar träffas vi igen och "shakar what our mommas gave us"

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Fan va brun du e Mauuuuuulin darliiiiiin!

    SvaraRadera