fredag 12 februari 2010

Las Vegas, here we come! :)

Det är nämligen så att Emelie fyller år imorrn, lördag, och vi tyckte ju att det va läge att göra nåt festligt. Å vad är festligare än Vegas?!
Igår så skulle vi ut en sväng till Brennans, det va ju trots allt torsdag. Innan träffades vi alla fyra hos oss, vi hade blåst upp ballonger, köpt Smirnoff Ice och "bakat" kakor. Partey! Allt för att bygga upp stämmningen och berätta för Emelie att hon skulle packa sin väska för en liten weekend i Las Vegas!

I väntan på the laidies, drickandes min första (!) Redbull sen jag kom hit, tittandes på The Real Housewifes. Så najs!
Va ju tvungen att få med mina nypedikerade tår osså. Sorry Stina! :)

Såhär glad blev hon när vi berättade!

...å glädjen fortsatte hon ballongerna! :)

Sen blev det lite mer party och vi visade vårt väldans fina och moderna hotell (NOT!) och sen iväg till Brennans.

Äntligen fick jag se mitt första Turtle Race. Vilken upplevelse...nja, not so much. Men det va festligt de första fem minuterna, sen va det tröttsamt att se brudarna å de halvnakna asiatiska männen sätta ner skölpaddor utan att böja på knäna. Såå hett!

Nedsättning. Hon fick göra det tre gånger till efter detta, inte bra nog tydligen.

Å här är de i full gång!

Så nu springer vi runder och packar å står i. Tänk att det kan krävas så mycket saker för 2,5 dagar borta. Hur ska vi få plats i typ världens minsta bil?!
Vi ska tydligen dessutom få plats med en av pojkarna som vi va med på Brennans förra veckan. Hans kompisar glömde bort att han skulle med så nu fick han inte plats i deras bil...schyrre! Jaja, viva ju bara fyra så vad gör man inte för sina svenska vänner? Oj så trångt och varmt det kommer bli dock. Nääästan så man hoppas att han har däckat nånstans å glömt bort det. ;)

Nu har vi iaf en timme på oss innan bilen levereras. Sen ska vi bara snabbt inom skolan och köpa en bok till mig, sen off we go! Heja! :)

Höres om några dagar! <3

1 kommentar:

  1. malin, dina fötter är faktiskt väldigt fina! =) Fasiken vad avis jag är på att ni ska till Vegas! Jag ääääälskar Vegas! Men håll i pengarna! Speldjävulen sitter i "slotsen" och väntar! =)Miss you! Puss puss

    SvaraRadera