fredag 5 februari 2010

Regn, regn, regn...

Det regnar nåt helt enormt här idag! Vad hände med It's always sunny in California??! :(





Pisseväder...så det blir nog till att hålla sig inomhus idag.


Klockan är 11.45 här å jag å Jossa har precis beställt från Dominos - bakispizza! Eller pizza iaf... :)


Underbar start på fredagen. Men kan dessutom följa dess status på internet...just nu är det "Quality Check" som gäller. Fräsigt värre. Å det bästa är att de kommer ändå fram till dörren. Lovely! :)


Igår va vi alltså på Brennans. Helt okej, vi kom nog dit lite sent bara. Förfesten drog ut på tiden så vi missade Turtle Racet! Tjejer, och endast tjejer, får va med om detta. Man "köper" en sköldpadda, sätter ner den på banan och sen ser man vilken av dom som vinner. Kruxet är bara att man inte får böja på benen när man sätter ner den. Man får t.o.m. göra om det om man misslyckas. Allt för pojkarnas underhållning... Dessutom livesänds hela spektaklet på nätet, feel free to join!


Jaja, får bli nästa torsdag kanske. :)


Jossa i vår lägenheti väntan på förfesten.



Emelie å jag lika så.


På Brennans.




Nu är pizzan i bilen! Jag är verkligen ingen pizzamänniska egentligen, jag har massa andra laster istället, men det här ska bli sjukt gott. :)


Här är BTW mina inköp so far. Kanske inte världens tydligaste bild, men ni får en uppfattning. :)


Åse, annars äter vi ganska bra för det mesta. Har vatt å storhandlat å fyllt skåpen med massa grejer. Allt för att framför allt hålla kostnaderna nere. :)

Nu kom pizzan! So long, suckers! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar