fredag 5 februari 2010

Sorry, mamma...

...det blir visst party idag ändå. Fast vad var det du sa? Det är ju trots allt fredag... :)

En kille som Malin (surprice, surprice! :)) träffade i tisdags messade idag och frågade om vi inte va sugna på lite party. Vad skulle vi göra utan henne? ;)

Jag å Jossa, som inte har vatt utanför lägenheten på hela dan, va ju sådär lagom på...i typ fem minuter! Nu är, i alla fall jag, fett på. Jossa behöver nog en liten stund till... :)


Så nu har jag tagit mig ur pyjamasen och duschat. Klockan är strax efter 18 så det va väl snart dags ändå. :)




Nu blir det värmande av pizzarester från i morse för att sen se om vi har nå Smirnoff Ice kvar, tror där va nån. Det är ungefär så långt mitt drickande kommer ikväll...bara taxiresorna här kostar ju en förmögenhet, måste försöka va lite ekonomisk.



Höres imorrn, party people!

3 kommentarer:

  1. Och parta i närheten av er lägenhet? =)

    SvaraRadera
  2. Fredag trots allt så antingen skall man ha fredagsmys eller party :)
    Hoppas ni fick kul.

    Love

    SvaraRadera
  3. Vad bra att ni äter annan mat med, haha! Fast pizzan såg sjukt god ut måste jag erkänna... Hur var festen?

    poss

    SvaraRadera