lördag 6 februari 2010

It's a mans world

Gårdagen, ja...eller gårnatten snarare. :)

Det blev ju party ändå, det va ju inte det som va meningen...

Det hela började iaf med att vi tog en taxi till ett ställe som hette Hudson. Där skulle vi möta upp Carter å hans lilla gäng. Vi märkte dock ganska snart att vi inte va de enda tjejerna som skulle mötas upp där. Jaja, skit samma tänkte vi...så länge vi kom in så. :)

Vi tog en drink och sen va det dags att bege sig till Voyeur. Å eftersom man bara kommer in om man har bord så va det bara å hänga på.

Ganska coolt ställe, om man bortser från kvinnoförnedringen. Där stod kvinnor längs väggarna, läsandes böcker, krypandes på alla fyra och dansandes med fjädrar. Över dansgolvet va där också en som sprattlade i en sele. Det fräsigaste va ändå hon som kröp runt i ett stooort nät som var fäst i taket, över borden. Och det enda, verkligen det enda, de hade på sig var svarta string. Hello boobies!

Man fick inte lov att ta bilder där inne, men jag va tvungen att smygfota lite ändå.

Lägg märke till bruttan uppe i taket, till vänster. Där rullade hon runt å gjorde viga moves hela kvällen.

Vi slog oss iaf ner vid deras bord och fick varsen drink å pratde lite å dansade lite. Väldigt speciell stämning på den här klubben dock...allt handlar verkligen om pengar. Och vem som har lyckats få flest brudar till sitt bord. It's a mans world, eller?

Vi stannade inte där så länge dock utan begav oss till dansgolvet å tog hand om oss själva istället. :)

När stället stängde, klockan 2 som allt annat, så var det tydligen dags för efterfest. Vi trängde in oss i en liten Audi tillsammans med två killar, som tillhörde Carters klick, och drog iväg på en alldeles för utdragen och alldeles för virrig bilfärd. Vi slutade iaf tillslut på en annan klubb som hette My House. De hade också stängt klockan 2 men tydligen så va det nån som kände nån som hade stället eller som kände vakten eller va det va. De hade iaf öppnat upp i VIP-delen, tror jag det var. Å det va verkligen My House, inkluderande både en stor svart lädersäng och ett badkar. Najs...

Härligt trångt i framsätet. :)

Party in the car! När killen yrade runt fick vi ju roa oss själva...

Drickan va gratis och partyt va snart igång igen. Oj vad jag inte va sugen dock, så jag tog på mig rollen som jackpassare och slog mig ner. Tydligen väldigt tråkigt av mig, som många påpekade...man måste tydligen dricka för att ha kul, och om det dessutom är gratis??! Fool! Dessa amerikaner alltså... :)

Jaja, så småningom kom vi där ifrån också. Såå trött...va hemma å i säng lagom till klockan 06.00. Det va inte igår. Å nu är det verkligen slut på utgångandet på ett tag...fyra gånger på en vecka är alldeles för mycket. Jag är för gammal för sånt nu. :)

När jag vaknade imorse så vill jag inget hellre än att bara ligga kvar. Men vi hade bokat lägenhetskollning klockan 15.00 och med det här underbara lokaltrafiksystemet så måste man ju bege sig hemifrån redan vid 13.00. Å ändå kom vi 10 minuter sent! Jag har sagt det förr å kommer säga det igen...värdelöst!

Hade mitt första möte med Hollywood-skylten idag...ser ni? :)

Efter det begav vi oss till Albertsson's igen. Ikväll väntades tacos å hemmamys! Å den här gången va vi smarta å tog bussen hem istället för att vänta på en taxi i över en timme...





Så nu ikväll har vi alltså ätit tacos, kollat på Bring It On 2 och laddat inför Super Bowl imorrn. Ska bli så sjukt roligt att faktikst få se det på plats!

Först är det dock den veckliga frukosten här på Oakwood som gäller. Hoppas, hoppas, hoppas såååå mycket att det inte regnar imorrn IGEN! Så mysigt att äta frukost vid poolen, jue... Vi får se.

Nu har jag å Jossa precis ätit Oreosglass å nu blir det lite The Nanny-avsnitt från typ 1995. Härligt!


Puss haj!

3 kommentarer:

  1. Ni verkar ha kul men som sagt det kan bli för mycket....men är man där du är så måste man ju se sig om och vara ute i svängen. Se kändisar eller bli kändis :)
    Hur gick det med lägenheten?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hej snäckan! Ni verkar ha riktigt kul, jag är avis =) Kolla in den här bloggen hon har besökt en outlet som verkar kanon http://www.isabeladrian.com/2010/02/camarillo.html#comments
    Ha det så bra! Miss ya Kraaaaaaaamm

    SvaraRadera
  3. Åååååh vad jag vill ha din glaaaass. Får trösta mig med kakorna som ligger här precis intill.
    DÅ vet du ju vad du ska satsa på för karriär om du inte gillar skolan. =)
    Älskar dig!
    Puss

    SvaraRadera